Friday, July 9, 2010

Home Sweeettt Home

Sekarang ni tgh counting bile la nk 5.30pm! sgt lambat. x sabar nak balik rumah. padahal xde ape pon. mcm biase je. dah kate rumahku syurgaku, kan? feel lepak kat rumah sendiri pon lain. x sama mcm rumah kat sini. sementara nk menunggu ke 5.30 itu marilah kite membebel. heee x sampai sejam pon lg ;p

welll hmm ape planning weekend ni tanpa mr.batman yahh..gosssip dgn my mum. then tggu abah balik, kalau die balik la. now dia bjaya memindahkan dirinya dari Penang ke Batu Pahat..IPD Batu Pahat as Ketua Traffik & Ketenteraman Awam Daerah. ASP RAZALI!! Congratulations abah. semua sgt2 tunggu abah dapat keluar dari Penang. Penang sgt jauhhhh. jauh2 pon dh lebih 3 tahun dia kat sane. yang paling happy semestinye my mum merangkap bini dia. kalau la me kat tempat dia, ohhhh tidak. bayangkan pon x sanggup. dh mmg type yg x boleh bjauhan dgn si batman. tp emak sgt kuat! sgt tabah! bak kate dia, sayang bini kan tinggal2kan. sayang anak tangan2kan. mak lain, anak lain.. ;)) alasan! bila masa dia sedih, bila masa dia rindu semua xtau sbb x nampak dr riak muka dia. mak mmg terbaik. semua mak kat dunia ni pon terbaik..terindah..tercantik..ter semuaa laa..the best!

oh maafkan saya batman, saya mmg x boleh bjauhan dgn kamu! ni pon saya terpaksa. dh kawen nnt mana awak pegi, situ la saya keje ok. tp encik, kalau encik dpat keje kat melaka lg bagos. hahaha. alahh isteri kan pakaian buat suaminye..ouchhh! cakap perihal suami isteri ni, byk yang indah. tp byk jugak ye pedih. saya belom melangkah ke zaman itu lg tp saya harus bsiap sedia ;)

baik kite pk yg indah2 saje. kalau pk yg x indah maka saya akan mula takot untuk kawen. hohohoho.

saya sudah lari tajuk. hihihi. i wish i hope i dream & i wanna be a very good wife at least like my mum. i tkejut bila 1 mlm around 10pm kot, abah ckp " mie, abah mcm nk mkn udang goreng kunyit la" (mie = mak). of cos ktrg adik brdk pndg2. tggu reaksi mak. kate mak "ok, tp abah tggu sekejap sbb udang tgh beku dlm freezer" *dalam hati seb baik udang tu ada* hiiiii.. benda ni kalau org ln mgkin kate alaa msk udg kunyit je pon. bukan masak rendang. tp for me, itu sgt mengagumkan. dh malam. and lastly mak buat butter prawn lagi!!

No comments:

Post a Comment