Thursday, October 27, 2011

Entry buat Mr. Husby Hazman

Macamane boleh terkeluar entry ni. Entah. Tibe2 teringat saat2 bercinta bersama dia. Dan tibe2 terlintas bile dengar lagu Terang Dalam Gelapku by Ungu ni ha. Kami memang membesar dengan lagu2 Ungu kot. Hahaha. Start dari ktrg kenal, dia dedicate lagu Kekasih Gelapku. Sungguh Kekasih Gelap ktrg masa tu. Allah saja yang tahu perjalanan kami. Ade kaitan kan antara Kekasih Gelapku masa bercintan cintun dulu dengan Terang dalam Gelapku selepas bgelar suami isteri. 
Memang betul la kate orang kite kene buat senarai nama. Senang nak pilih. Ahaks. Comparison memang perlu. Supaya kite x menyesal. Jadi buatlah mcm saye. Bahagi dua column ye. Guy A & Guy B. Hahahahaha. Lepastu uols simpan la dah tua boleh tengok. N tunjuk pada INSAN TERPILIH tu. LIFE IS SO SHORT, MAKE IT SWEET yahhhh.
Kenapa mesti saya pilih dia? Ohhh saya x punya sebab. Sampai sekarang saya carik kenapa saya pilih Hazman Yusof. Tapi yang paling penting itu adalah kerja Allah SWT. DIA yang temukan kami. DIA yang tentukan segala perjalanan sepanjang kami kenal. Alhamdulillah. Baik buruk datangnya dari DIA. Bercinta nak rak dengan orang lain. Baik saya atau dia. Pertemuan kami juga DIA yang aturkan. Sekarang saya nampak. Ohh kenapa touchingggg nii! Saya x mengharap untuk dia baca entry ni. Sbb entry kali ni adalah mengikut gerak hati dan naluri. Bukan sebab lain. Semalam saya tanya encik husby masa tengok album kawin..

saya : i rasa macam i cantik la masa kawin..badan pon ok lagi. x macam sekarang (perasan at e same time merungut!)
dia : mmg la cantik. sekarang pon cantik.
saya : i dah gemukkk (mcm nak nangis). eh tapi kannn i makan same je mcm dulu. sekali ajekkk! kenape jadi mcm ni........
dia : sbb HAPPINESS (hugssss) ;p

Pendek aje jawapan dia. Yela kot. Nak sedapkan hati. Wawawawawaaaaaaa.

Nak tau x saye suka tengok muka encik husby dulu. Tapi dulu gambar dia atas meja orang lain. Selalu jeling2. Hensem lah awak ni. Tapi pujian itu hanya dalam hati. Macam saye puji Aaron Aziz. Tapi x tau pulak yang gambar tu pun suka tengok saya. Awwwwww. Muah. Cerita kita, hanya kita yang tau. 

4 comments:

  1. Hm...atas meja sape le tu kan...hihihi....

    ReplyDelete
  2. sarah surely tau punya kann!

    beby: kemain main main~ hikhik

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete